-

Jag har insett att min senaste kyss… var ett tag sen
Jag lyssnar på… Ulrik munther

Du mår bäst när du… är med världens bästa vänner

Stockholms bästa stadsdel är.. någon jag inte vet

Jag pratar… hela tiden, för mycket.

Jag älskar/tycker om… volleyboll och mina vänner
Min bästa vän(ner) är… konstiga, ibland fattar jag inte hur jag kan älska dom.

Min första riktiga kyss… har jag inget att säga om
Jag avskyr när folk frågar… om saker jag inte vill tala om

Kärlek är… komplicerat

Någonstans, tänker någon… what?

Jag kommer alltid att vara… gift med ulrik munther och zac efron

Jag är hemligt förälskad i… simpsons..

Sist jag grät var… föra veckan trorja.

Min mobiltelefon är… mitt allt

När jag vaknar på morgonen… funderar jag på om jag ska gå upp eller somna om

Innan jag går och lägger mig… kollar jag på scrubs

Just nu tänker jag på… när fan bella kommer t mig

Bebisar är… söta och jobbiga

Homosexuella är… lika normala som alla andra
Blondinbella är… en främling

Ikväll ska jag… till tandläkarn och träna.
I morgon kommer jag… gå t skolan och sen till josefina.

Jag vill verkligen… få sommarlov nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0