-

Hejhejhej!
Som sakt stack vi till stan efter skolan. Va först i lindex sen team sportia och kollade på jacka, vet inte vilken jag ska ha faktiskt, tror det blir en från team sportia.
Sen stack vi till city conditoriet och fikade, räkmacka och budapestbakelse, mmmm.
Efter de så stack vi till kappahl, hittade ett par jeans, bild kanske kommer sen.
Sen hem till mig, och nu sitter vi här och göra ingenting.
Ska dra till bella nu och inte göra något.
Och vid halv 7 drar jag till josefina, då blir det bak och desperate housewives.
Skriver ikväll
Pöss

Min sötis till bror kom precis upp till mig med ett paket hahha.
Fick en bild som han och josefina hade målat på dagis, såå sött! :-D
Love yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0