-

Tjooooo.
Skolan va precis som vanligt.
Slutade halv 4, sen skjusade indyyy mig till busstationen, hann precis!
Började jobba klockan 4, fyfan va drygt de va, trodde jag skulle dö dom 2 sista timmarna!!!!!!
Sen slutade 9, hittade inte vägen till bussen haha.. Det va kålsvart ute..
Men sen tog jag bussen hem 21.18.
När jag kom till busstationen i gislaved så stog bella där, vi stack till konsum och köpte läsk, glass och chips hihi.
Kom precis hem till mig, nu ska vi kolla på teve, sen ska jag sova!
Världens fullbokade dag imorgon!
Skola, fika, träning, hockey, zäta, sova tidigt. Lycka till ida......
Jaja, när bella drar så ska jag sova, god natten! :-)

Juste, slängde ihop en header lite fort igår, ville inte ha kvar den gamla pga av en människa haha:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0