-

Heeej.
Skolan va som dryg och sur haha.

  • Klassråd - Låg och sov på två stolar
  • Svenska - Jobbade om subjekt och sånt skit.
  • Idrott - Hade badminton, vann själv mot bella och rebecka med 27-6, sen börja bella lipa så jag orkade inte mer hahaha.
  • Lunch - Fisksoppa och pannkakor, gick väl att äta haha
  • Slöjd - Min äckliga hylla va klar, men när jag kom dit så va den sönder, 5de gången. Sen satt jag och surade i en timme, sen gjorde jag klart min fula hylla.

Sen stack jag 10minuter tidigare för skulle till tandläkarn. Gjorde tandsmycke.
Sen hem och käkade och byta om och sen gick jag till bella. Kollade på desperate housewives som hon hade spelat in från igår hihi. Vid 5 gick vi och satte och i pizzerian lite och sen kollade på när dom små tränade.
Träningen va väl bra. Hade bästa tränaren stefan idag, inte haft honom på ca 1 år. Bäst.
Slutade 9, hem, käkade och duschade och nu sitter jag här och lyssnar på musik.
Nu ska jag gå och lägga mig.
God natten!

Resultatet, duger väl men inte super nöjd precis haha.
Dålig bild, men det är iaf en stjärna med en diamant i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0