-

Tjenatjena.
Skolan va som vanligt.
No - datasalen, facebook.
Matte - snackade
Lunch - kalops och potatis, gott.
So - sov lite, sen började jag sjunga så vi fick sluta hehe, sjärnan här va.
Tillval - satt bara och snackade med andre medans maria tjatade på oss.. ncncnc.
Sen stack jag till konsum med isabella, hon käkade korv.
Sen gick vi till olle dolle och delade på en kebabrulle, mmmm.
Sen gick vi ner till rusta och lidl, köpte chocklad hehe. Sen gick vi HELA vägen hem, har gått genom hela gislaved idag!
Nu är vi hos isabella, hon har precis käkat. HAHAHA.
Ska spela lite wii nu, sen ska hon måla mina naglar, sen ska vi till ishallen och kolla på hockey, sen hem till mig och kolla på couger town och the middle. :-)
Skriver senare,
Pöss
Gullig bild från 7an hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0