Frågestund


Kör på en frågestund endå, svarar på frågorna på söndag eller något.

Kommentarer
Postat av: Herman

Får jag chans?:$

2011-03-17 @ 19:28:18
Postat av: anonym

är du oskuld ?

2011-03-17 @ 19:34:35
Postat av: Linnea

gillar du blondiner/brunetter/svarthåriga/gingers mest?

vilken är din fulaste kroppsdel?

tycker du om armin fortfarande?

vilken kille har du varit mest kär i?

vill du bo i denna rått-hålan hela livet?

gillar du stora eller små tummar?

varför är du alltid i ishallen?

gillar du att ha uppmärskamhet?

varför ser man aldrig dig och amina i skolan tillsammans längre?

varför är din bror så cool?

varför masserar du inte mig när jag ber om det?

2011-03-17 @ 19:46:31
URL: http://linneas.blogg.se/
Postat av: mickebooi

har du runkat av någon annan än mig?

vilken är din sjukaste dröm?

hur lång är du?

är du nöjd med din längd?

ska vi bli tsm snart eller?

2011-03-17 @ 19:48:09
Postat av: Josefina

Varför är du så snygg?

När ska vi gifta oss då?;)

Favorit mat?

Det bästa du vet hos killar?

När kysstes du första gången?

Favorit/hat djur?

Dina bästa egenskaper?

Dina sämsta egenskaper?

När ska vi ha en romantisk middag med kladdkaka och ditt recept på is!:D

2011-03-17 @ 20:20:18
URL: http://josefinaabogenroth.devote.se
Postat av: Bäästishen <3<3

Vem är din bäästaste bästa killvän? (a)

tycker du att alla andra frågor är relativt dryga?

vad tyckte du om mina valpar ? :D



hihihihi<3<3

2011-03-17 @ 20:22:46
Postat av: anonym

hur lång är du?

har du fortfarande känslor för Armin?

vad har du gjort för att få så fin kropp?

kan inte du börja lägga ut hiss och diss?

vart har dagens outfit tagit väggen?

2011-03-17 @ 22:54:39
Postat av: Anonym

varför är din säng så skön?

när får jag sova i den igen?

hur ofta sover du i den utan mig?

ska vi byta säng?

varför inte?

får jag köpa den då för 100:-?

okej tack!!

2011-03-19 @ 00:59:05
Postat av: kajsa

varför är jag bäst?

2011-03-20 @ 12:59:01
URL: http://kajsasahlbeerg.blogg.se/
Postat av: Bellis McFellis

vem känner du bäst?

vem känner dig bäst?

skulle du kunna färg ditt hår knallrött eller någon annan "galen" hårfärg?

visst är chace crawford grymt snygg?

visste du att det inte är sant att zac är homosexuell?

vill du gifta dig med zac?

tycker du den som ställde dom där säng frågorna är störd? det tycker nämligen jag.

vet du vem som ställde dom?

hur länge har vi bråkat som mest?

tycker du att vi bråkade ofta förut? eller tjaffsade.

vi gör inte det längre iaf, eller hur?

varför tycker jeanette det är konstigt att vi lånar varandras kläder hela tiden?

Ha det bra så ses vi!!!



2011-03-20 @ 13:00:12
Postat av: Anonym

Vem har du känt längst utav dina vänner som du har fortfarande har kontakt med? :)

Längtar du till gymnasiet?

Har du någon kille på "g" nu?

2011-03-20 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0