Frågor&svar

Får jag chans?:$

självklart!


hur länge har vi bråkat som mest?
2 dagar, för länge sen.

tycker du att vi bråkade ofta förut? eller tjaffsade.
ja haha

vi gör inte det längre iaf, eller hur?
nej, och det är jag tacksam för!

varför tycker jeanette det är konstigt att vi lånar varandras kläder hela tiden?
bra fråga. hon kanske inte har fattat än att vi är som systrar.

är du oskuld ?
yes

gillar du blondiner/brunetter/svarthåriga/gingers mest?
brunetter och blondiner

vilken är din fulaste kroppsdel?

alla tycker väl olika

vilken kille har du varit mest kär i?
bra fråga, dåligt svar

vill du bo i denna rått-hålan hela livet?

ja det vill jag!

gillar du stora eller små tummar?
bella du är störd

varför är du alltid i ishallen?
vadå alltid? förut va de när jag kollade på armins matcher, nu är det när någon frågar mig...

gillar du att ha uppmärskamhet?

nej

varför ser man aldrig dig och amina i skolan tillsammans längre?

darför att vi inte är vänner

varför är din bror så cool?

för att han är världens bästa bror, man blir ju som sin syster

varför masserar du inte mig när jag ber om det?

ser jag ut som din slav eller?

har du runkat av någon annan än mig?
ja, josefina också!

vilken är din sjukaste dröm?

minns bara 1 dröm som jag har drömt, det va när jag blev jagad av en tiger...

hur lång är du?

175cm

är du nöjd med din längd?

jag vill vara 170 typ, men på volleybollplanen vill jag vara 180.

ska vi bli tsm snart eller?
kanske de

Varför är du så snygg?
kolla dig själv i speglen!

När ska vi gifta oss då?;)
när du friar..

Favorit mat?
kebabrulle!

Det bästa du vet hos killar?

det vet jag inte.

Favorit/hat djur?
älskar hundar, och hatar spindlar.

Dina bästa egenskaper?

rolig hihihi

Dina sämsta egenskaper?
blir lätt sur, och jävligt envis om det är dåligt..

När ska vi ha en romantisk middag med kladdkaka och ditt recept på is!:D
det tar vi på tisdag på våran egen kväll!

Vem är din bäästaste bästa killvän? (a)
Tim Awsome Sundgren, alltså du. Tack för du finns!

tycker du att alla andra frågor är relativt dryga?
Hahah, vadå tycker du det?..

vad tyckte du om mina valpar ? :D

Otroligt jävla söta, sheeeet

har du fortfarande känslor för Armin?
jupps

vad har du gjort för att få så fin kropp?

har inte det, men vad jag gör är att tränar, äter också mycket fet mat.

kan inte du börja lägga ut hiss och diss?
får se, någongång kan jag väl göra det.

vart har dagens outfit tagit väggen?
den ligger i tvätten. hahahaha skoja, ne men jag vet inte. ska försöka lägga upp oftare, men har aldrig något intresant på mig.

varför är din säng så skön?
jävligt bra fråga, skönast är den iaf!

när får jag sova i den igen?
när du vill?

hur ofta sover du i den utan mig?
ganska ofta.. hahah

ska vi byta säng?
aldrig i hela mitt liv, ska ha denna tills jag dör!

får jag köpa den då för 100:-?
men nej

varför är jag bäst?
bäst på volleyboll är du, och jag vet inte varför du är det faktiskt, du har väl tränat? men annars är du sämst.??

vem känner du bäst?
det kan ju inte jag svara på?

vem känner dig bäst?
anna maria isabella miletak, ja du.

skulle du kunna färg ditt hår knallrött eller någon annan "galen" hårfärg?
nej det skulle jag inte kunna göra igen, haha.

visst är chace crawford grymt snygg?
han är snygg, men inte snyggare än mina män.

visste du att det inte är sant att zac är homosexuell?
ja det har jag sakt hela tiden, han är ju tsm med mig.

vill du gifta dig med zac?
vi är gifta

tycker du den som ställde dom där säng frågorna är störd? det tycker nämligen jag.
ja, riktigt störd.

vet du vem som ställde dom?
ja det vet jag, du.

Vem har du känt längst utav dina vänner som du har fortfarande har kontakt med? :)
Annie, vi har kännt varandra sen vi va 3år.

Längtar du till gymnasiet?
både ja och nej, jag längtar efter det på något sätt. men jag längtar inte till massa plugg, och vill inte lämna min älskade klass..

Har du någon kille på "g" nu?
typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0