-

Tjaaaa!
Igår kväll, aso jag har nog aldrig skrattat så mycket.
Bella somnade och jag hade tråkigt, så jag började slå henne, riktigt hårt, men hon vaknade inte.
Sen vaknade hon upp och då började vi ha banan-krig med en jävligt rutten banan.
Och sen satt vi bara upp och skrattade åt allt och inget. Fyfan.


Vaknade vid 1 idag, väckte bella och sen stack vi ner och gjorde glace au four.
Kan ju inte säga att det blev som de va tänkt, vi failade en aning, men det blev gott endå!
För er som inte vet vad det är så är det typ glass med hallon och daim, sen lägger man marängsmet på och sen in i ungen lite, det är skit gott! Rekomenderar det till alla!!
Sen va vi bara ute i solen hela förmiddagen, men nadia också.
Tog massa bilder och så.
Hon stack hem vid 4, sen har jag bara legat ute på studsmattan och nästan sovit.
Åt precis grillat, mmm.
Annie är på väg till mig nu, så ska börja packa och så nu.
Sover hos henne till på onsdag, yesyes.
Kommer nog bli dålig uppdatering tills dess. Men ska försöka lägga in "Dagbilderna", annars lägger jag upp alla försenade på onsdag.
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0