-

Hej!!!!!
Bloggade ingenting igår och det va pga att jag va ute hela långa dagen.
Sov aldrig hos annie, åkte hem vid 3 och la mig ute i solen och somnade istället.
Vaknade nog vid 5, hoppade studsis lite och lekte med dom söta barnen utanför haha.
Sen stog jag ute och klippte gräsmatten vid 9, och då kom först min bror ut och skrattade, sen kom bella och nadia, och sen emelie och hennes syster hahaha. Kände mig som en idiot, men jag är duktigt hihi.
Sen hängde jag lite med bella till 11 ungefär sen sov!

Efter skolan idag stack jag hem till mig med Isabella och gjorde glace au four, blev lite bättre än i lördags iaf.. Haha.
Sen va vi bara ute och sen stack jag på träning.
Jobbigaste träningen på länge, körde fys hela träning. Först ute och sprang 3 eller 4km, minns inte.
Sen gjorde lite övningar och sen gick vi in och körde övningar. Fyfan!!! Och normal att man får straff varv pga att man springer för fort.
Efter träningen va jag ute och spelade volleyboll med emelie i över 1 timme, stog på varsin studsmatta, hahah skit kul! :-D
Nu ska jag lyssna när min töntiga syster snacka med mig hihi.
Pösss

Två efterblivna idioter som klär sig likadant, en tjock och en small.....

Och jag vill bara medela att min kära syster slängde slängde det linnet hon har på sig för en vecka sen..
Och bilden är typ 5år gammal.. HAHAHHAHA
Emma : Jag va ju för fan större då än vad jag är nu....
HAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0