-

Gymnaiet???
Alltså jag vet verkligen inte vad jag vill gå.
Får snart panik, jag vill verkligen inte gå något.
Men måste ju välja något, men vad?
Just nu är det handel som står på mig, men jag vill inte ha det så jag ska byta.
Har till fredag på mig och jag har ingen aning.
Tror det blir något av
Hotell och turism
Barn och fritid
Resturang och livsmedel
Men jag har inte en aning om vilken.
Skulle vilja jobba med barn, eller flygvärdina eller bagare?!?!?!?!
Har hört att barn och fritid är tråkigt så vet inte.
Hotell måste man välja till ett språk och ha engelska 5OCH6.
Resturang känns det som att igen ska gå, och för att vara bagare måste man gå upp tidigt.
JAG VET INTE, BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0