-

Tjenamosh!
Hann inte uppdatera igår efter jobbet pga att jag kom hem vid halv 10 och va skit trött så jag åt och sen gick och la mig direkt.
Skolan idag va som jag alltid säger, som vanligt. Nu börjar allt bli skit jobbigt, har 2uppsatser och en jävla massa frågor grejs. Usch! Det positiva är att vi bara har muntliga i matte och engelska kvar nu i nationella! (y)
Efter skolan stannade jag kvar 1 timme och jobbade lite på min låda, nice blir den nu!
Satt ute i solen och jobbade men sen helt plöstligt började det ös regna? Men det va ganska skönt faktiskt haha.
Sen hem till mig och kollade lite kläder och så på internet och sen inget.
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar och sen blir det off till sporthallen för avslutning med hela GVK, ska få medaljer också hihi.
Skriver sen.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0