-

Tjenare.
Skolan va som vanligt, som vanligt.
Kan väl skriva om den för en gång skull.

  • No - Satt vid dator och jobbade om ingenting, och sen bestämde vi allt till spexfotot imorgon.
  • 2timmars hål - Gick hem till mig med bella och amina, sen va vi ute lite och så.
  • Hemkundskap - Gjorde pizza med amina, gjorde två famlijepizzor, så fick ta med hem, hehe gott.
  • Bild - Fuckade mitt examensarbete -.-

Sen stack jag direkt till jobbet. Fick sluta en halv timme tidigare så stack till bella direkt efter.
Kom precis hem, och nu sitter jag och äter på min pizza hihi.
Ska dra till mitt rum nu och fixa lite kläder och så till spexfotot imorgon, och sen kolla på scrubs klockan 11 och sen sova!
God natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0