-

Hej!
Jag har inte orkat sitta vid datorn på hela helgen.
Men sigges i fredags blev bättre än vad jag trodde det skulle va.
Grymt kul va det! Hängde med linus och bella hela kvällen (y)
Kunde inte blir bättre.
Sen hem till mig med bella och sov.
Sov hos bella inatt. Åt kebabrulle, chips, godis och kolllade på eurovision song contest igår.
Rätt vinnare blev det faktiskt, men hejade ju på eric hihi.
Sen somnade vi väl vid 2 eller något.
Åkte hem vid tre, lagade mat och sen har jag bara lagt in massa bilder på datorn, från spexet, sigges, och lite annat.
Har lagt ut bilderna från spexet på facebook.
Om en stund kommer helen till mig så ska vi ut en sväng, länge sen.
Pösss!

Har föresten glömt lägga upp bilderna från dagarna grejset.
Men lägger ut dom jag har glömt nu!


Sigges



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0