-

Hej!
Jag hann aldrig lägga upp några bilder igår..
Stack ut med helen, satt i ica ett bra tag och åt allt möjligt.
Efter någon timme gick vi till mig och hämtade grejer och sen hem till henne!
Kollade på "P.S I love you", har sett den innan och den är faktiskt helt okej.
Filmen slutade lite efter halv 12, åt och sen gick vi och la oss.

Vaknade vid kvart över 7, gick till skolan vid 10 i 8.
Första lektionen va matte, jobbade med lite övningar som det är i gymnasiet, för att veta vilken svårighetsgrad det är där och sånt.
Sen lång rast, och nu engelska.
Sitter hos arne och gör ingenting.
Ska dra och äta snart.
Känner att jag måste börja skriva på min svenska uppgift snart!!!! Uppsats om vilhelm moberg? Fuck it.
Måste få g på den för att få g i slutbetyg, blir det inte g i slutbetyg så blir det iv. YYYYYYYEAH
Fuck school
Hejdå
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0