-

Tjenare.
Igårkväll hände en tragisk grej så min underbaring kom till mig, och stannade hela natten.
Vaknade av en smäll på käften i morse och sen upp till skolan.
Tema dagarna började idag eller hur man säger.
Hade först hemkundskap, bakade morotsbullar med mirko, blääääääääää.
Och sen hade vi bild, gjorde ingenting typ. Hjälpte elisabeth att måla några stora feta lådor.
Slutade halv 2, va så snäll så jag körde hem klanten putte som hoppar på kryckor.
Sen kom bella till mig, vi sov haha.
Vaknade klockan 6, byte om fort som fan och sen upp till träningen som började kvart över.
Träningen gick skit, hade ont som fan.
Efter träningen va jag ute med armin, och sen till konsum med bella.
Kom precis in typ.
Ska lägga mig i sängen nu och kolla på scrubs hhihi.
God natten!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag ska gå samghäll, vad ska du gå? <3

2011-05-19 @ 07:19:30
URL: http://fannymeliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0