-

Tjooooo.
Tema dag idag igen.
Linus kom till mig vid halv 9, så cyklade vi ut åt helvete i skogen till bågskytten, i ösregnet!!
Det va skit kul faktiskt!! Måste erkänna att jag va GRYM! Elise utmanade mig på att jag inte skulle träffa på 30meters avstånd. Men jag klarade de hehehe, så fick 20kroner till glass haha! :-D
Sen cyklade vi upp till skolan igen. Åt, kyckling med ris mmmm.
Sen skulle vi ha beachvolley, men det regnade så vi fick vara inomhus.
Va väl helt okej, men det är aldrig kul att spela med nybörjare... Haha.....
Sen hem vid 2, duschade och satt och snackade ett tag med emma och hennes polare.
Viggo ville att jag skulle följa med till hans dagis på något "grillparty", så va snäll och gjorde de haha.
Grillade bara och sånt för dom som är tröga.
Sen hem till min underbara data!
Sitter i min säng nu och lyssnar på ulrik hihi, bäst <3
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0