-

Tjenaretjenare!
Ligger i bellas soffa och kollar på teve, vilket jag har gjort hela dagen.
Skolan va precis som vanilgt, fast endå va de riktigt skönt att sitta ute i den underbara solen alla raster.
Hade först no, satt vid datorn och jobbade på mina sista uppgifter som ska in imorgon.
Sen hål i 2 timmar, träffade josefina en stund efter som att hon kom hem från turkland igår, sötisen hihi.
Och sen hade vi engelska och matte ihop, satt och surade hela lektionen.
Sista lektionen va bild, hade en kortredovisning om våra examensarbete, fick ett äckligt g i slutbetyg. 
Den bruden sätter fan för höga krav på eleverna för att ens nå vg, blä.
Sen stannade jag kvar efter i drygt en timme och hjälpte amina oh annie med deras arbeten.
Och sen hem till bella.
Nu ska vi cykla hem till mig skulle jag tro, skriver senare iaf!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0