-

Heeejhej!
Har inte suttit vid datan på hela helgen typ, eftersom att det har varit gisledagarna!
I fredags va det riktigt skoj ute, va först på marknaden och sen upp till tivolit.
Sen hem vid 1.
Igår stack jag ut vid 2 upp till karnELEValen, sen kollade på ballongdansen.
Och sen upp till tivolit.
Fredagskvällen va grymt kul, och igår va det väl helt okej haha.
Åkte den läskigaste karusellen jag någonsin åkt, parisehjulet, ALDRIG MER!!!!!!!!!!!!
Fick tårar och började nästan lipa hahaha, fan va rädd jag va..
Men åkte också den roligaste jag åkt! :-D
Nu börjar jag känna att jag inte har något att skriva om därför bara skriver jag lite.
Iaf vaknade vid 1, har bara legat med datorn i knät hela dagen.
Tror jag ska ut och springa några kilometer nu.
Skriver senare.
Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0