60 sanningar om mig!

  1. jag är blyg
  2. jag klarar mig inte utan min mobil
  3. jag hatar en i min släkt
  4. jag har inte bra betyg
  5. jag är sur på allt och alla när jag väl är sur
  6. jag har sytt rakt igenom min tumme två gånger med symaskin
  7. jag vill ha en hund
  8. jag tycker att zac efron är snyggast
  9. jag vill bli flygvärdina/resaledare
  10. jag säger allt till isabella
  11. jag säger ingenting till mina föräldrar
  12. jag vill ha kenzas kropp
  13. jag brinner för volleyboll
  14. jag har fler killvänner än tjejvänner
  15. jag har araknofobi (extrem spindel fobi)
  16. jag har benlängdsskillnad
  17. jag dricker aldrig vatten, förutom på träningar
  18. jag städar aldrig mitt rum
  19. jag är dålig förlorare
  20. jag ska utomlands i sommar för första gången i mitt liv
  21. jag är inte den smartaste om jag nu ska vara ärlig
  22. jag har över 20timmars ogiltig frånvaro denna terminen
  23. jag har inte en enda släkting i gislaved, bara familjen
  24. jag saknar min barndomsvän
  25. jag är livrädd för tåg
  26. jag tycker att fingrar och fötter är äckliga
  27. jag har magmuskler till 1000
  28. jag har basilskräck för endel, vet inte varför endel bara
  29. jag älskar småbarn
  30. jag skadar mig riktigt illa när jag väl skadar mig
  31. jag gillar inte när andra skriver smiliesen ";-)"
  32. jag har bott i 4lägenheter och 4hus
  33. jag vill bo i gislaved hela mitt liv
  34. jag är lätt irriterad
  35. jag är bäst på att göra folk irriterade
  36. jag längtar till sommarlovet mer än någonting annat
  37. jag va beroende av "lizzie mcguire" förut
  38. jag har gått på alla bollsporter utan handboll
  39. jag älskar att campa
  40. jag va datanörd förut, men inte längre
  41. jag vill inte sluta 9an
  42. jag ska gå hotell och turism
  43. jag hatar när folk lägger till en som vän på fb, och när man frågar vem de är så blir den sur
  44. jag har världens bästa klass
  45. jag hatar jätte ljusa röster
  46. jag är singel
  47. jag är beroende av sandwich
  48. jag har den skönaste sängen man kan ha
  49. jag ogillar folk som tjatar och är jobbiga
  50. jag kommer bara spendera 2veckor i gislaved på hela sommarlovet
  51. jag har långa fingrar
  52. jag har hål i navlen
  53. jag vill ha hål i tungan
  54. jag älskar converse
  55. jag tror på kärlek vid första ögonkastet
  56. jag hatar facebook, men endå är jag beroende av det
  57. jag älskar blondinskämt
  58. jag hatar omogna killar, och tjejer då
  59. jag har skrivit att jag älskar&hatar ganska mycket, men det gör jag ju! hihi
  60. jag är klar med denna skiten nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0