-

Hej.
Skolan va boring som vanligt.
Stack till konsum och åt kladdkaka och korv med Janita efter skolan, eftersom vi slutade tidigare.
Sen tillbaka till skolan vid halv 4 för hon skulle med bussen, så jag satte mig i biblan.
Satt där själv i 1.5timme, aso det är verkligen underbart i biblan, så mysigt hehe.
Sen hem vid 5, byte och och sen till träningen.
Gick väl sudär, känner att jag är mindre pratglad endel träningar, vilket inte är bra.
Efter träningen blev det gymmet en stund och sen massage av massören!
Kom hem vid 9.
Sen har jag bara duschat och legat i sängen.
Nu ska jag snart sova.
Godnatt!

Saknar min gamla klass något otroligt!


P.S - SVARAR INTE PÅ FRÅGOR FRÅN ANONYMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0