-

Frågestunden slut!


En resa till montenegro igen eller kroatien?
- Hm.. Vill till båda två! Ska till Kroatien innan jag dör iaf!

Vad vill du bli i framtiden?
- Jag har inte så stora planer om det faktiskt, men volleybollproffs skulle inte sitta fel. ”Good luck”

Vad tycker du om Hanna Kazic?
- Underbar vän, alltid lika glad och rolig. Snäll och går snacka med! Puss

Hur ska din drömkille se ut?
- Har inte så stora krav faktiskt, men som snyggaste så ska han se ut som Zac Efron såklart!

Vart vill du åka i sommar?
- Självklart tillbaka till Öland och sen utomland. Antlingen Spanien, Grekland, Kroatien, Thailand eller Turkiet!!

Vilken linje går du nu?
- Jag går barn och fritid

Trivs du i skolan?
- Japp det gör jag!

Hur är jag som person?
- Helt crazy!! Underbar och rolig

Saknar du mig?
- Om du bara visste, ja det gör jag verkligen

Gillar du nån?
- Hm, lite kanske. Men inte direkt dunder kär.

Gillar du hästar?
- Dom är väl okej, men inget jag skulle vilja ha eller så

Hur många hårstån har du?
- Jadu hanna, den frågan svarar jag på när du säger hur många du har

Hur ser din dröm kille ut?
- Scrolla upp!

Favorit affär?
- När det gäller kläder så är det Gina. Men när det gäller godis så är det willys!

Gillar du någon just nu?
- Lite kanske!

Vad tycker du om mig?
- HAHA du är sjuk. Verkligen inte blyg , snäll och rolig!

Favoritfärg?
- Jag har faktiskt ingen speciell. Men svart! (Fasten det inte är någon riktig färg.)

Vad gör dig glad?
- Att träna gör mig oftast glad och mina vänner! Men när jag är riktigt sur så är det bara Viggo som lyckas få mig glad! Eller sömn då

Vad gör dig ledsen?
- Falska människor, höjda priser på varor, skolan!

Vem är din största kärlek?
- Zac Efron har alltid varit min största kärlek och kommer alltid vara!

Hur ska din drömkille se ut? Säg inte någon person utan beskriv.
- Svarade där uppe, men jaja. Som snyggast är brunhårig, blåögd, fint leende, biffig, lång, Ungefär så ja!

Hur ska han vara?
- Omtänksam, snäll, rolig, oblyg osvosv. Finns massa!

Favoritblogg?
- Det finns ingen blogg jag läser varje dag faktiskt. Men den bästa är Kenza!

Nöjd med din linje? Rekomenderar du den?
- Ja jag är faktiskt nöjd nu, bortsätt från mycket plugg. Jag rekomenderar den till alla som bryr sig om hälsa och gillar barn och så!

Bästavän?
- Har haft samma i 3 år nu. Och tänker aldrig byta igen. Isabella Miletak. Men dock blir jag bättre och bättre vän med endel!

Favoritparfym?
- Britney spears midnight fantasy, DKNY Be Delicious och nästan alla escada!

Hur går det med killarna?
- Som vanligt!

Vad gör du helst en lördag kväll?
Umgås med vänner.

Favoritskor?
- Converse, converse och converse

Bästavän?
- Scrolla upp

Snyggaste killen på skolan?
- Det vet jag faktiskt inte.. Många snygga men ingen ”as snygg”

Hur vill du beskriva din syster Anna med 5 ord?
- Envis, snäll, snygg, cool och BIFF! (För att retas hihi)

Vad menas med biff enligt dig?
- Look in the mirror Denniiiiiii

Vad tänker du på när du hör ordet Denni?
- Dig antar jag? Haha

Hade du delat din absolut sista pepparkaksdeg med mig?
- Nope, det hade jag inte gjort med någon!

Är du biff?
- Om jag är! Det vet ju du?

Klipper du dina tånaglar ofta?
- Vadå klipper tånaglarna? Kan man göra det? Jag som har gått runt med storlek 43 på skor ist..

Håller du på med - - - - - s?
- Njaaa inte direkt. Snackar bara ibland o såå

Drömjobb? Ett fint jobb och ett vanligt jobb.
- Vad fint och vanligt jobb är vet jag faktiskt inte? Men dröm jobb är väl volleybollproffs och vanligt jobb är nog jobba med barn.

Svart eller vit?
- Svart

Godis eller chips/ostbågar?
- Godis

Röka eller snusa?
- Röka

Läsk eller alkohol?
- Läsk

Festa eller myskväll?
- Det beros helt på vad jag känner för från dag till dag.

Tv-serie eller film?
- Desperate housewives eller film!

Data eller tv?
- Data

By eller stad?
- Stad men endå inte för stor

Familj eller vänner?
- Båda!

Singel eller förhållande?
- Singel, men inget emot förhållande heller

Skola eller framtid?
- Framtid

Berätta om din famlij?
- Haha ja vad ska jag säga? Jag bor med mina föräldrar och mina småbröder. Har 2 stora systrar och 1 store bror också!

Är du blyg?
- Nja faktiskt inte. Verkligen inte om man jämnför med förut! Hade som nyårs löfte att sluta vara blyg faktiskt, och jag har lyckats!

Skulle du kunna lägga ut flera dagens outfit?
- Om jag ska vara ärlig så orkar jag inte det, och glömmer hela tiden endå. Men skulle kunna göra det om jag ska ut på fest eller något liknande på kvällarna.

Vilken division spelar du i volleyboll?
- Elitserien och div2.

Du har fin kropp, vad gör du??
- Haha tack. Tränar antar jag!

Hur många syskon har du?
- Skrev där uppe! 5Stycken. 3 bröder och 2 systrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0