-

Ingen förstår känslan jag får av att bara se dig lycklig på en bild tillsammans med dina vänner eller när du säger att du mår bra. Inte ens du förstår det. Jag kan inte må bra, om inte du mår bra. Det bara är så. Det kan vara att jag bryr mig för mycket, men det skiter jag i. Jag bryr mig till 100% och kommer alltid att göra. Ler du så ler jag. Ska försöka hjälpa dig så mycket det går, inte för att jag är till någon hjälp kanske, men jag ska försöka. Jag lovar. Du är underbar på dina egna sätt. Alla kan inte vara likadana och alla kan inte ha samma problem. Men jag vet, jag vet allt om dig och jag kommer stå vid din sida i alla lägen. Jag älskar dig nu och föralltid, i alla lägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0