-

Jag har insett att min senaste kyss… var med någon jag verkligen tycker om

Jag lyssnar på… musik hela nätterna

Du mår bäst när du… är med fina vänner och spelar volleyboll

Stockholms bästa stadsdel är.. helt random för mig

Jag pratar… för mycket, hela tiden vill säga

Jag älskar/tycker om… min familj, mina vänner och volleyboll

Min bästa vän(ner) är… konstiga, ibland fattar jag inte hur jag kan älska dom.

Min första riktiga kyss… var på låtsas
Jag avskyr när folk säger… att jag är smal

Kärlek är… komplicerat men vackert

Någonstans, tänker någon… what?

Jag kommer alltid att vara… ett volleybollfreak, i love it

Jag är hemligt förälskad i… facebook

Sist jag grät var… ett tag sen

Min mobiltelefon är… grymt seg

När jag vaknar på morgonen… funderar jag på om jag ska gå upp eller somna om

Innan jag går och lägger mig… går jag in på facebook och sätter på musik

Just nu tänker jag på… allt och inget

Bebisar är… underbara

Homosexuella är… kära i samma kön?

Blondinbella är… blä

Ikväll ska jag… träna och kolla hockey

I morgon kommer jag… ha ledigt från volleybollen, alltså hitta på något kul.

Jag vill verkligen… vara lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0