-

Hej.
Sitter i min underbara säng och ska sova nu!
Idag har den bara varit skola och träning.
Började packa ner alla mina grejer innan träningen, nästan hela hyllan borta nu. Duktig tjej!
Efter träningen blev det hemåt, åt och duschade.
Strax efter 8 kom Josefina till mig.
Kollade lite på idol och jag målade hennes och mina naglar, fransk manikyr.
Blev bra resultat!
Läste precis en killes logg på facebook, han är jätte sjuk och ligger på sjukhus i England.
Blev riktigt tårögd när jag läste vad alla hade skrivit i hans logg, flera hundra stycken!
Hans bror skriver varje dag hur det går osv.. Uschuschusch kan inte tänka mig hur det är..
Men nu måste jag sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0