-

Jag : orka att du inte kom när jag sa de. Och glöm ej att du ska komma på söndagmorgon.
Bella : när sa du att jag skulle komma?
Jag : ah
Bella : näääääääär?
Jag : aha, vet ej. Kl 9
Bella : jag har inte fått något
Jag : KL9!
Bella : Idiot när sa du att jag skulle komma?
Jag : KLOCKAN 9 ditt sär
Bella : du sa ”orka att du inte kom när jag sa det”. Du har ju förfan inte sakt att jag ska komma
Jag : Aha, nej

HAHAAHAHA, aso vi sitter och snackar om olika grejer.
Jag trodde hon menade att hon inte fick när jag skrev kl9.
Och jag trodde hon menade ”när sa du att jag skulle komma”, alltså typ ”vilken tid skulle jag vara där?”
HAHAHAHAH aso jag tycker det va as kul....

Nu är jag trött, och nu ska jag sova.
Ska upp klockan 8 imorgon för att träna klockan 9!
God natt!

Just nu.
Och ja jag sitter i morgonrock hehehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0