-

Hallllu!
Känns som om denna dagen har varit skit lång faktiskt, vet inte varför..
Men efter skolan stack jag iaf hem, och då va mina söta kusiner här.
Tog endel super fina bilder på småtjejerna och terry!
Sen ringde systern min och sa att jag skulle byta om fort som fan för att följa med henne o tatuera sig.
Men när vi kom dit så va det redan folk där, så åkte till shell och konsum och sen hem!
Åt fort och sen iväg till sporthallen och snackade med Lina lite, och lite senare blev det träning.
Gick inte speciellt bra för mig idag faktiskt.. Men man tränar för att bli bättre ;-)
Efter träningen stack jag hem och gjorde vad jag brukar, duscha och äta HAHA.
Och nu sitter jag i min säng och ska snart föna håret.
Sen ska jag lägga mig och soooooooooooova all night long.
Har också kommit på att jag har börjat äta jävligt mycket..
Det är nog pga att jag tränar så mycket.
Äter när jag kommer till skolan, i skolan, när jag kommer hem från skolan, innan träning och efter träning, tjockis.
Men jajajajajaj.
God natt mina fina!

Sabina






Martina


Terry


Kommentarer
Postat av: johanna

vilka fina bilder Ida!! ät på bara, du växer och tränar som en galning =)

2011-09-14 @ 09:09:14
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0