-

God kväll sötisar.
Skolan va precis som vanligt.
Efter skolan stack jag hem och åt lite, sen datan.
Bella kom vid 4 eller något, så vi stack till Team sportia, jag provade ut nya volleybollskor och knäskydd.
Sen till konsum och köpte lite godis och så, mmm :-)
Satt lite inne i konsum och sen stack vi hem till mig, åt pizza!
Det va länge sen! Har lagt skräpmat på hyllan HAHA.
Annars har vi inte gjort så mycket idag.
Ingen träning idag iaf, på väldigt länge! Tänkte ut och springa ikväll, men det blev aldrig såå...
Nu är jag skit trött och ska faktiskt sova!
Klockan 10? Inte vanligt för min del, men god natt! :-)

Redigerade ihop 2 bilder, såå sött det blev hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0