-

Hallloj.
Min dag har varit good, och väldigt lugn för den delen också.
Bella kom till mig vid 2, så vi stack fram till ica, köpte mat till imorgon och så.
Hem till mig sen igen, mina söta kussar va också här då, så det blir några bilder till.
Vid 5 stack jag upp till sporthallen och kollade på träningen, men kunde tyvärr inte träna idag.
Sen hem, systern min och hennes pojke va hos oss, så vi grillade och åt och lite annat smått och gott.
Sista grillningen för iår skulle jag tro :-(
Och nu kom jag precis in från en promenix med Linus, inte snackat på jätte länge.
Blir att hänga med honom imorgon kväll också! :-)
Nu ska jag sova, upp vid 7 imorgon för att åka till borås och spela, knallecupen.
Pöss

Höst terminen i 9an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0