-

Halllo homies!
Skolan va bra idag faktiskt.
Va hos någon "dam" och pratade också, om att byta linje.
Ska till den nya klassen imorgon och "prova på" i två dagar innan allt blir ändrat.
Slutade halv 4, blev upp mött av isabella så vi stack hem till mig.
Nu gör vi inte alls mycket faktiskt, fick precis ett gott skratt.
Min kära lillebror på 4år tog korken till kaviaren.
Jag : Viggo jag får korken
Viggo : Nej då måste du ge mig en pungkula.
HAHAHHA.. Verkar som att han har lärt sig något nytt på dagis idag, ncnc.
Ikväll blir det förhoppningsviss chili thai med coolingen isabella.
Efter det sticker jag nog en sväng till sporthallen och kollar när Lina och dom tränar.
Vi skippade träningen idag pga att vi har spelat hela helgen.
Ganska skönt faktiskt, men känner mig rastlös!
Skriver ikväll, pöss
Last weeeeek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0