-

Hej.
Har varit väldigt off har jag precis kommit på.
Torsdags kvällen kommer jag aldrig glömma, underbar!! :-)
Igår åkte vi till Ljungby och spelade två matcher.
Vann mot Ljungby men tyvärr förlust mot Hylsta.
När jag kom hem la jag mig i soffan direkt.
Pappa och Mamma kom hem med kebabrulle, sen stack dom till grannarna och stannade där till halv 2.
Så va hemma själv hela kvällen, sååå skönt.
Låg hemma själv i soffan med datan och kollade på teve och lyssnade på musik, skönaste kvällen på 8765år.

Vakande för någon timme sen, direkt när jag vaknade stack jag ner och bakade, klasskaksmuffins, mums.
Nu ska jag klä på mig och så och vid 3 sticker jag och kollar på fotboll med Linus.
Pöss

Det är sån spegelgrej för er som inte ser det haha..
Ser ut som micheal Jacksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0