-

Halllå.
Jag är dryg som vanligt..
Igår blev det bara skolan, städa lite, träna.
Och på kvällen kom Josefina till mig och sov här.
Imorse hade vi tänkt gå upp vid 7, men nej vi vaknade inte och lätt alarmet vara på i över 1 timme.
Sen vaknade vi 20över8, jag duschade fort och sen fixade lite snabbt och sen vid 9 stack vi till bussen.
Väntade på tåget i hestra i 40minuter, så vi gick till affärn och köpte lite frukost mums.
Känns som att våran dag har bestått av att äta..
När vi kom fram åt vi tacobuffé, gott!!
Sen har vi kollat runt i affärer och träffade Rebecka ett tag.
Satt utanför en STOR godisaffär i över 2 timmar och bara snackade.
Köpte med mig över 2kg godis hem hehe, fast 1kg är till mamma!
Sen tåget hem kl 18.07.
Det va första gången jag åkte tåg idag faktiskt, har alltid vägrat förut..
Men det va inte så läskigt som jag trodde det skulle va, men i början så!
Har nog glömt säga att vi va i GÖTEBORG :-)
Kom hem för knappt 1 timme sen, nu ska jag se om jag ska orka städa det sista i mitt rum.
Får förmodligen besök i helgen av någon/några haha.
Min familj åker till min syster redan imorgon, så får sova själv imorgonnatt, vilket jag inte känner för...
Sen är jag hemma själv hela helgen, yeah :-)
Jaja sluta skrivet.
God natt säger jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0