-

Ojdå! Jag har inte bloggat sen i tisdags?!
Har inte tänkt på bloggen ett piss.
I Onsdags gjorde jag inte alls mycket, vad jag minns iaf.
Va först hos Kim med Josefina, sen åt vi kebabtallrik mums.
Sen ute med Evelina på kvällen.
Torsdags efter skolan stack med Josefina, träffade Kim och sen Simon.
På kvällen va jag en stund med Bella och sen stack jag till Josefina och sov där.
Igår, skola och sen hem och sov en stund och sen vidare till träningen.
Efter träningen stack jag ut med Evelina, sen hem till henne.
Kom hem vid halv 3, somnade vid halv 4. SNARK
Så vaknade inte förens 3 idag, ååh -.-
Kommer dö av fetma känner jag, på tre dagar har jag ätit två kebabtallrikar, chilli thai och pitabröd.. JAJAJA
Inte helt bestämt vad som händer ikväll iaf, förmodligen åker jag till anderstorp med Bella.
Får se, skriver nog senare.
Pösss!


Jag och Julia!
En gång i tiden va man faktiskt rätt söt..



Det handlar inte om att finna den person man vill gå till sängs med.
Det handlar om att finna den man vill vakna upp med.
Det handlar inte om att finna den man vill leva tillsammans med.
Det handlar om att finna den man inte kan leva utan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0