-

Hejhejhej!
Mina två veckor har varit lite upp och ner faktiskt!
Har blandannat åkt ut sm, men att komma till semifinalen va grymt!
Vi är såå nöjda endå.
Syrran har varit hemma, så har träffat henne lite med för en gångsskull.
Har varit i värnamo några gånger, shoppat i jönköping med Bella, Kajsa och Lina! Fattig nu..
Varit hemma själv med Lina, Josefina och Emelie, kulkul!
Hängt hemma hos Amanda och igår följde jag med Mikis, Johanna, With och Amanda och kollade på andra finalen. Hylte/halmstad mot Lindesberg. Lindesberg vann stor. 0-3
Har varit träningsledig sen föra torsdagen, men tränade lite med u19 igår för att röra på mig lite.
Fredagen den 13de idag, och? Haha kan inte få mer otur än jag brukar så.
Får se vad som händer ikväll!
Åker till Göteborg imorgon med laget!!
Ska hänga runt lite, äta och ha skit kul!
Skriver kanske i helgen, får se!
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0