-

Hejhej nu kör vi på ett inlägg för den veckan! ;-)
Har inte gjort någonting speciellt vad jag kan komma på.
I måndags påbörjade jag min praktik på sördgårdsskolan, årskurs 1 och fritids.
Ska vara här i 3 veckor nu och sen är det sportlov!
Har haft en match i veckan också, i onsdags mot rig Falköping. Vi körde på en härlig vinst med 3-1.
Annars bara tränar varje dag och varit på praktiken.
Har rast just nu och det är för kallt för mig att vara ute med barnen haha så jag sitter inne i soffan istället.
Det känns ganska surt att alla andra på skolan har studiedag, utan jag!!!!
Senare ska jag nog hänga med min kära väninna Isabella och imorgon åker jag förmodligen bort över helgen, kul.
Pusshej leverpastej vi höres! (nästa vecka haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0