-

30 sanningar. Enjoying!
  1. Det godaste som finns är rå lök och citron
  2. Jag har hellre några bästa vänner, än många vänner.
  3. Smycken med sin partners namn är dö gulligt!
  4. Volleybollen är mitt liv
  5. Jag har världens bästa pojkvän
  6. Skolan är inte min starkaste sida
  7. Öland är de finaste semesterstället jag vet
  8. Går inte en meter utan min mobil
  9. Jag håller gärna ”sorgliga” händelser för mig själv
  10. Jag är blyg, men ingenting om man jämför med för ett år sen
  11. Zac Efron är äckligt snygg
  12. Jag målar naglarna minst 2gg/vecka
  13. Jag har blivit för snäll
  14. Jag hatar ”vänner” som tar ens rester
  15. Att skratta är min hobby
  16. Förut städade jag aldrig, nu tycker jag det är kul
  17. Jag är beroende av att knäcka fingrarna
  18. Jag vill kunna gå ner i spagat
  19. Åka buss är mysigt
  20. Jag är kär för första gången
  21. Jag vill ta studenten nu
  22. Jag ska tatuera mig samma dag jag fyller 18
  23. Bo i husvagn är de bästa som finns
  24. Jag har araknofobi
  25. Jag älskar barn, för de mesta
  26. Facebook är drygt, men endå är de ett måste
  27. Jag vill bli brunett
  28. Jag hatar att vara lättklädd
  29. Att sitta själv en fredagskväll är underbart
  30. Det finns få vänner jag kan snacka med om allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0