-

Hej bloggen, jag är tillbaka....
Det va ett tag sen hehe.
Under tiden jag inte har uppdaterat så har jag hunnit med ganska mycket.
Varit i Varberg med Felix, hans pappa och hans bror. Fixade med deras båt och dagen efter åkte vi en runda!
Har firat midsommar med fina vänner, först käk hos lina och sen åkte vi till halmstad, lyckat!
Varit i Borås och Gällstad med min pojk, blev lite köpt, solglasögon, jeans, strumpor och bikini.
De andra dagarna har jag nog bara tagit det lugnt!
Och sen i måndags har jag bara jobbat och umgåtts med Felix.
Fredag imorgon, vilket innebär jobba och sen helg!
Underbart. Får se vad denna helgen har att bjuda på.
Snart kommer Felix så ska vi åka till han och hämta lite stuffff.
Pusshejleverpastej

Bild från halmstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0