-

Hejsan svejsan!
Vad har hänt med blogg.se!? Fattar ju noll, allt är helt konstigt nu!!
Jajajaja.
Igår blev det som jag sa en lugn dag i sängen med film.
Stack och kollade på träningen på kvällen och sen blev det som vanligt snack med Linis efter.
Spenderade hela kvällen hemma hos Annie, Jessica och Tina också. Trevlans.
Stack hem vid 1 och då kom Felix till mig.
Somnade imorse vid 6.. Va hur pigg som helst inatt, fattar inte varför!!
Men vid 2 timmars sömn iallfall.
Kom hem från tandläkarn för en stund sen, köpte mig en hamburgartallrik på vägen hem.
Snart kommer Felix tillbaka och ikväll blir det träning och sen hem till Felix.
Om ni vill veta mer om min dag så ska jag nu gå ner och reta min bror! :-)
Pussshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0