-

Heej!
Blivit en vecka med massa plugg, hängde lite löst där ett tag.
Men jag klarade att få in allt och fick inte F i något, underbart!!
Min vecka har sett ut så mycket som
Måndag - Skola&umgåtts med Bella och sen Josefina
Tisdag - Klassresa, pluggat en massa&film med bella
Onsdag - En lektion, träffade Josefina, pluggade, lämnade in alla arbeten, umgåtts med Bella
Idag - Skolavslutning, vilket innebär - SOMMARLOV!!
Blev träning idag också, blandannat intervall träning, usch!
Men man får tänka på hur vältränad man kommer vara efter sommarn!
Imorgon blir det upp till jobbet och jobba lite.
Nästa vecka är jag helt ledig och veckan därpå så börjar mina 4 jobbveckor..
Bläääääääää
Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.
Lägger upp några bilder från min senaste vecka alldellesstrax!!!
Pussshej

Snart får min fina pojk ta o komma hem från spanien... ♥
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0