-

Vad heter du? - Ida

När är du född? - 5 mars 1995

Vart bor du? - Jämte Emelie

Är du kär just nu? - Japp

Har du kille/tjej? - Yes

Vad gör du just nu? - Har tråkigt, är trött, ska sova!

Vad tycker du om kärleken? - Underbar när de väl går bra!

Vill du gifta dig någon gång? - Ja sjklart

Vill du ha barn? - Ja klart

Är du barnslig? - Ja ibland och jag gillar de

Är du pratglad? - Kan väl inte påstå att jag inte är...

Är du frågvis? - Lite kanske..

Är du blyg? - Inte om man jämför med för ett år sen, men lite

Får du tvångstankar? - Nej

Saknar du någon? - Ja!

Vem kramade du senast? - Lina

Vem kysste du senast? - Min pojke

Vem gjorde dig glad senast? - Skolan, sommarlov!!!

Har du någon gång blivit kallad hora/slampa? - Jadå

Har då någon gång blivit kallad fjortis? - Ja någongång haha

Har du någon gång blivit kallad emo? - Njaa

Har du gått in i en dörr? - Ja tror jag väl

Har du ramlat ner för en trappa? - Ja..

Röker du? - Nix

Dricker du? - Nej

Har testat droger? - Nej!!

Har du varit galet kär någon gång? - Nu hihi

Har du blivit dissad? - Nja

Har du dissat någon? - Ja

Cider eller öl? - Cider om något

Kärlek eller sex? - Kärlek

Blind eller döv? - Döv

Brunett eller blond? - Blond

Vad ångrar du mest att du gjort? - Lite olika, men inget så verkligen ooohao de!..

Hur har du mått på sista tiden? - När jag inte tänker på skolan så as bra!!

Tror du någon kan leva med samma person resten av livet? - Jaklart om man har tur

Har du någon gång blivit slagen allvarligt? - Nej eller kanske

Har du djur? - Nej men vill ha en hund puhuh

Har du legat brevid en tjej i sängen? - Haha ja

Har du någon gång varit otrogen? - Verkligen inte

Har du kallat en kille för bög? - Ja haha

Har du kallat en tjej för hora/slampa? - Neeeeja vet ej

Har du fuskat på ett prov? - Jadå

Har du tv på ditt rum? - Japp

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jaaapp

Brukar du sjunga i duschen? - Ja...

Klarar du dig själv? - Ja det gör jag

Kan du laga mat? - Jadå det man behöver kunna!

Favorit färg? - Svart!

Har du svarat ärligt på alla frågorna? - Ja mongo

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0