-

Har inget att skriva nu på tiden därför gör jag såna här dryga skit saker!


Är du kär? Nästintill
Är du en sportfåne? Om jag är!
Är du likgiltig? Ingen aning om vad det innebär..
Är du röksugen? Nej.
Är du rik? Nej. 
Är du fattig? Nej.
Är du trött? Ja!!
Är du shoppingsugen? Ja,lite.
Är du töntig? Töntigast!
Är du ressugen? Ja......
Är du skolsugen? Absolut inte.
Är du irriterad? Lite kanske
Är du festivalsugen? Lite!
Är du alkholsugen? Nej
Är du saknad av nån? Vad vet jag?!
Smeknamn? Idis, lillslidan, slidida, skidan, snoris och lindbäck.
Bästa åldern? 18 tror jag!
Bästa tidningen? Ingen haha
Hur sminkar du dig? Ingenting
Höstens accessoar? Bra fråga.. Vet ej
När stal du senast något? Hm godisbiten av amanda föra veckan kanske haha
Hur många timmar sov du inatt? 4.5 ungefär
Vilken film såg du senast? Någon igår, minns inte vad den heter!
Vilken internetsida besökte du senast? Facebook och blogg.se
Vad sa du senast till vem? Okej. Till mamma
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Haha lyx ska det vara ;). Från någon
Vad gjorde du i förrgår? Spelade volleybolllll!!!!
Vad har du gjort idag? Skolan och ätit mmm
Vad ska du göra idag? Absolut ingenting vad jag vet.
Hur många msn-kontaktetr har du? Använder inte msn.
Vilket land besökte du senast? Montenegro.
Hur många snälla känner du? Endel!
Vad såg du senast på tv? Filmen igår. 
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Den sitter i TVn, toshiba.
Senaste köp? Choklad
Vad har du dåligt samvete för? Hemlis
Vad har du för skor? Endel, mest converse skulle jag tro
Vad har du på dig nu? Jeans, shorta, linne och underkläder
Vilken musik har du lyssnat på idag? Ingen alls
Skulle du säga nej till sex idag? Haha wtf? Aa
Är du vegitarian? Nej men nära
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej.
Vad heter dina kusiner? HAHA. Terry, Sabina, Martina, Mike, Jonatan, Mattias, Jonna, Ida, Jenny, Dennis och Alma
Vad drack du senast? Obooy
Gillar du att laga mat? Ja när man orkar!
När sjöng du senast? Innan idag
Håller du det städat? Alltid, hatar stökigt!
Vad gör dig lycklig? Familj, vänner, volleyboll och sol!

Kärlek
är du kär? Scrolla upp dummer
i vem isåfall? Dedu.
har du dumpat någon? Ja
har du blivit dumpad? Nej
hur många förhållanden har du haft? 1.
har du verkligen varit kär? Nope
har du sagt jag älskar dig utan att mena det? Nej...
är du rädd för kärleken? Ja
har du blivit kär i en bästa kompis? Nej.



Badgirl/badboy

har du rökt? Nej.
Har du snusat? Nej.
har du varit full vid fel tidpunkt? Nej
har du varit otrogen? Nej!
har du hånglat med fler än 5 personer? Mmm.
har du hånglat med fler än 10 personer? Nej.
har du haft sex offentligt? Nej.
har du spelat klädpoker? Vet inte haha.
tycker du att det är coolt att supa? Assa balla ballt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0