-

Heeeeej.
Nu var det ett bra tag sen jag skrev sist.
Orkar inte med bloggen just nu faktsikt!!
Blir kanske mer i sommar när man är ledig nästintill hela dagarna.
Föra helgen blev det fest med mina favorit tjejer!
Denna helgen blev det lite partay hos Amanda, med trevligt sällskap på fredagen och i lördags hängde jag i centrum hela dagen/kvällen, gisledagarna.
Roligaste gisledagarna på riktigt länge tror jag!
Blir nog roligare nästa år när man kommer in överallt.
Fast skulle nog kunnat komma in på hotellet i år också, eftersom massa yngre va där inne,  men hade de bra utanför!
Har lektion just nu, och sen är det bara en lektion kvar! Slutar klockan 12 idag, as gött!
Blir nog träffa Felix och sen kanske träffa bella lite.
Helgen som kommer ska jag SOVA!! Mmm
Tänk att det bara är 15 dagar kvar till sommarlov, så äckligt underbart!
Orkar inte dryga mig mer haha pusshej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0