-

Livet rullar på som det ska, det går bra nu!
Hej igen.....
Jag glömmer av bloggen ibland vilket man kanske märker..
Men har inte gjort någonting intressant alls sen jag skrev sist!
Varit sjuk i sisådär 4-5 veckor och har inte orkar göra något.
Kollade inte upp saken förens 2 veckor sedan, då jag fick reda på att mitt blodvärde va 77.. Inte bra.
Men nu går jag på medicin, vilket jag ska göra i 1 år och om 3 månader ska jag vara helt frisk, förhoppningsviss! :-)
Igår tränade jag för första gången på 6 veckor, love it!
Man kände sig verkligen seg..
Ikväll blir det fixa i sporthallen inför u19 sm som är imorgon och på söndag. Kom och kolla!
Nu ska jag fortsätta arbeta! Slutar halv 4 blä.
Pusshej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0