-

Heeeeej!
Blivit en vecka med en hel del volleyboll! Varje dag faktiskt.
I onsdags körde vi träningsmatch mot Rig Falköping, gick väl ganska bra. Vi kan bättre! 4-1.
Idag har pojken min åkt tillbaka till Kroatien för en vecka och mamma och syrran har åkt upp till släkten i Uppsala. Vilket innebär att jag är hemma själv med Pappa och brorsorna......
Ikväll har det varit träning, gick kasst. Min rygg/nacke dödar mig, fått masage efter träningen och hoppas att det känns lite bättre imorgon iaf!
Imorgon är det ELITSERIEPREMIÄR som gäller, är såååå taggad och sååååå nervös..
Nu ligger jag i sängen och kollar på x-factor, love it!
Tror nog jag somnar tidigt ikväll och inte nervositeten håller mig vaken.
Puss och hej leverpastej!!
LOVE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0