-

Halllloj!
Funderar på att lägga ner denna skiten haha?
Har aldrig något att skriva endå och glömmer alltid av att skriva också för den delen.
Lite mer än en vecka har gått sen sist och sen dess har jag inte gjort så mycket..
Föra helgen va det ju 30årsfest, hade as kul hela kvällen! Tummen upp!
På söndagen följde jag med upp till Göteborg för att hämta Felix.
Fotografering med laget i måndags, gekås med Felix i onsdags.
I fredags blev det mys hemma hos mig med Felix, Dennis och Isabella, med gå mat och filmtittande.
I lördags va jag och Felix hundvakt och på kvällen stack vi iväg på kräftskiva, trevligttrevligt.
Igår va det första matchen i ligacupen, i Katrineholm. Blev tyvärr förlust, 3-0. Men hemresan va jäkligt rolig endå!!
På onsdag är det träningsmatch mot Rig Falköping och på lördag är det elitseriepremiär!!!!!! WOHO
PUss'
 
Min bror har varit grym sen han föddes!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg inte ner!
Berätta hur du och killen träffades, om din familj, dina planer i framtiden?

Svar: Det är ju inte intressant överhuvudtaget! Haha.. Får se hur det blir helt enkelt :)
Ida Lindbäck

2012-10-04 @ 20:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0