-

Idag är det 4 månader sen jag började tro på ”kärlek vid första ögonkastet”. För 1-2-3 år sen tänkte jag bara ”vilken lögn, kärlek vid första ögonkastet finns inte.” Men vad händer för 4 månader sen? Jag blev kär vid första ögonkastet, i min diamant. Trodde aldrig att jag skulle hitta den rätta, trodde aldrig att jag skulle bli kär överhuvudtaget. Jag tröttnade ju alltid så snabbt? Men vad hände, jag blev kär, jag är kär. Det är 4 månader sen, 4 månader sen jag blev den lyckligaste tjejen i världen. För första gången i mitt liv är jag lycklig på redigt och inte bara något jag inbillar mig. Jag kan inte förstå att han har sett mig arg, han har sett mig glad, han har sett mig ledsen, han har sett mig rädd och han har sett mig helt jävla förstörd. Men ändå är han med mig för den jag är. Jag är kär i kärleken.
 
Det finaste jag vet, det finaste jag har, det finaste jag någonsin haft. Det är du mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0